Oferta pracy


INSTYTUCJA RZĄDOWA Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE POSZUKUJE!
 
DZIAŁU IT


Poszukujemy osób, które:
  • mają „zacięcie” w zakresie informatycznym lub elektronicznym;
  • zainteresowane są konfiguracją systemów informatycznych;
  • chętnie uczą się wykorzystania nowych technologii;
  • chcą rozwijać swoje umiejętności w ramach już funkcjonujących systemów.

Mile widziane będą:
  • wykształcenie techniczne, preferowane informatyczne lub elektroniczne;
  • znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN; 
  • podstawowa wiedza z zakresu administracji AD;
  • dobra znajomość systemów z rodziny Windows (Windows Server 2012R2, Windows 10);
  • podstawowa znajomość konfiguracji i utrzymania urządzeń sieciowych (Cisco).

Dodatkowym atutem będą:
  • znajomość relacyjnych baz danych (MS SQL);
  • podstawowa znajomość narzędzia Sharepoint 2013.

Wykształcenie wyższe nie jest wymagane. 

Oferujemy pracę związaną z: 
  • utrzymaniem, rozwojem i administracją istniejących systemów informatycznych; 
  • projektowaniem oraz wdrażaniem nowych funkcjonalności oraz nowych rozwiązań;
  • rozwiązywaniem zgłoszeń użytkowników i monitorowaniem pracy istniejących systemów informatycznych;
  • atrakcyjnym pakietem socjalnym;
  • szkoleniami i możliwością podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • szkoleniami językowymi;
  • perspektywami awansu zawodowego.
Szczegóły podczas rozmów kwalifikacyjnych.


Kandydaci muszą posiadać obywatelstwo polskie, 
korzystać w pełni z praw publicznych - nie karani.



Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres:
 
kadry@aw.gov.pl
 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.


Dodał: BKiM
Artykuł przeczytano: 60 razy.

Wróć








[Rozmiar: 7687 bajtów]